if you like it

Hello bloggen!

Kom hem från Rhodos tidigt på måndag morgon, har varit där i fem veckor så känns tufft att lämna de man kommit nära och sjukt jobbigt att komma hem igen men det är så det är, vissa personer är det sjukt skönt att slippa också ;) Vissa klarar man bara inte av, ni vet.

Igår var jag och Maria ute på stan och Shoppade lite, hittade en ny sjukt snygg vinterjacka, kändes att det behöves om man åker från ett 30 gradigt grekland till ett 15 gradigt regnigt sverige.

Imorgon ska jag träffa Sandra och luncha, jag skulle träffa henne och Jenna idag men eftersom jag sov nästan 20 timmar och haft feber och no engergi i min kropp så blev de som de blev, men imorgon sååååå !

Rebecca:

Kan du inte lägga upp en bild på din jacka? :)

Anonym:

Jodå :D

BEllZz:

Snygg halsduk.......



[min]



;) Love u ändå.

Kommentera inlägget här: