tell the world i´m coming home.

uppf*ckingdate.

Jag har ångest, jävla massa ångest, dock har jag det fantastiskt bra här i grekland. Jag höll på att boka hemresa igår den 28e och poff, så försvann internet, biljetten försvann och jag dog. Bokade istället en biljett som gick hem den 4/9 och betalade nästan tusen kr mer, svinkul i know. Idag kollar jag igeeeeen och ja, biljetten som gick till malmö den 28e är KVAR, så, jag är kvar här i två veckor till och åker hem med en betydligt dyrare biljett och dessutom missar jag två viktiga modevisningar hemma i sverige och går miste om dom pengarna. ja, allt handlar om pengar, men jag får iaf sola i två veckor till och umgås med fina personer, det får inte ni. Jag har tom fått modelljobb här nere, nä, ni fina läsare nu ska jag försöka få in bilder på bloggen för MAC & iPHONE e inte så bra som de låter, dom borde skita ner sig.
usäkta för att jag haft två fruktansvärt dåliga dagar, men ändå sjukt bra. heh ♥
Jag och Roza på Angels i Old town.
Rozi och Betsy ♥
Ja Betsy snodde min telefon o tog en bild på en lampa som hände på uteserveringen,
coolt eller inte coolt? Det är frågan....
Kommentera inlägget här: