idag saknar jag dig dig & dig

BLOGG ♥ fy, jag har saknat att blogga, jag har ju alltid sagt att det är så grymt kul att kolla tillbaka flera år i tiden när man var yngre, det gör jag ibland, kollar igenom bloggar från 2008-2010 & senare om jag finner det, grymt är det men man inser ju också hur sjukt snabbt tiden går, den springer iväg, sist jag bloggade aktivt här var när jag var i grekland & det var precis innan jag flyttade hit till Norge, och det är...1,5 år sedan. 
 
Här i Norge händer det saker hela tiden fast idag är det lungt, vaknade med en helt otrolig smärta i bröstet så jag proppade i mig några smärtstillande & la mig ner igen. Irina har ju flyttat hit för en vecka sen & hon & grannarna är ute & promenerar, det vill jag också! Känner mig helt mongolid när jag inte rör på mig eller tröttar ut kroppen, bara sju veckor kvar sen får jag börja träna igen, börjar ju bli tjocksmal, smaltjock, smal för att musklerna försvinner & tjock för att jag äter & inte rör mig, får börja med någon kur snart eller något.
 
I fredes var det årsfest för Fazer som jag jobbar för. 200 pers nere på Akerbrygge Felix konferansesentre, det var galet, kan ju säga att man såg vilket gäng som hade bäst samanhållning :) där vann vi! kärlek till er fina vänner & kollegor. ♥♥  min snygga outfit ser ni nedan  ↓
 
Kommentera inlägget här: