magiska marabou

hej vänner ♥♥
Jag ligger fortfarande begravd i min stora säng, jag läser VeckoRevyn & äter Marabou, alla utlandssvenskar vet hur jävla underbart det är att äta marabou Mmmmmmums, köpte med mig 300g när jag var i stockholm i helgen, ja, som sagt, jag har ju varit sjuk, vet inte vad det var som flög i mig, plötsligt, en timme innan jag skulle med tåget till Stockholm så hänger jag över toaletten på jobb & bara spyr..& spyr & spyr, det slutar liksom aldrig, som värsta vattenfallet man ser på tv. Väl nere på stationen så ringer jag min kärlek & frågar, ska jag åka eller inte? jag menar, 6 timmar på ett tåg med kräksjuka är inte så jävla skönt..men...jag saknade honom för mycket för att stanna i Oslo, så jag åkte & spydde. ja...stackars tjej som satt brevid mig som fick flytta sig en gång i kvarten. beklagar det, hihi ♥

Vi hade en del planer som inte blev av för att jag inte var fullt frisk men på söndagen började jag må bättre så då tog vi oss en shoppingtur på stan & åt lunch & myste lite innan det var dax för mig att åka till arlanda & ta flyget tillbaka till kära Oslo. Vår uppskytna alla ♥♥s dag var underbar ändå, all kärlek till dig.
fick en jättefin klocka i alla hjärtansdag present av min älskling 
och kunde inte motstå från att köpa denna snygga lexinton jackan som jag kollat på typ..tusen gånger :)
Kommentera inlägget här: