rock your body, open your mind.

Hej ♥
Dagen har varit fantastisk, verkligen. Var på jobb från 07-15 idag & jag orkade inte gå därifrån, men jag var tvungen, blev typ utkastad, nej skoja. Åkte hem och bytade om & tog en tur i stan, fann mig nya joggingskor, haft sån sjuk ångest & ätit dåligt, sovit dåligt, mått dåligt, för att jag inte kunnat träna. Jag gjorde en bröstförstoring för tre veckor sedan & allt läker jättefint, sov på sidan redan efter två veckor men eftersom jag fick den där jävla influensan så är allt väldigt ömt & gör ont.
Träningen fattas, saknas, behövs & är ett måste i min vardag, jag mår som ett rent helvette, blir ledsen & deprimerad. Idag kändes det som att ingenting kunde stoppa mig, vet om att jag måste ta det lungt men känslan av att ha rört på sig ( väldigt, väldigt försiktigt & inga tunga lyft ), är oslagbar.
-
Läste lite ur min gamla blogg idag när jag satt på jobbet & hittade lite som jag skrivit för väldigt längesedan när jag tränade väldigt hårt; 

"
Vad är bra med powerwalk då förutom att man blir en snygging ? ;) jo, du får bättre kondition, ökad fettförbränning, starkare skelett, fräschare hy tack vare bättre cirkulation, minskad stress, ökat välbefinnande, mindre nedstämdhet, bättre sömn, starkare hjärta och förbättrad cirkulation, förbättrad insulinkänslighet, förbättrad blodfett- och kolestrolnivåer, minskad risk för flera allvarliga sjukdomar."

när vi ändå är igång.. Icona pop - i love it, jävlar vilken pepplåt ♥
 
 Har alltid velat vara med på TV, finally.
Jag & Micke, min nya granne som jobbar på Elixia på Björvika ↑
Kategori: Allmänt Taggar: efter bröstförstoring, fitness, oslo, träning;
Kommentera inlägget här: